Haft prao idag igen...

Som ni vet så har jag praoat 2 dagar i rad nu på Djurmagazinet i birsta. Och det har gått bra var där i 4 timmar i går & idag. :3 Och imorn så har vi lov dag så det blir lite chill då, ska rida Baloo och hade tänkt att knäppa lite kort på Baloosisen. ♥♥
 
Detta har jag glömt att sagt: DEN 9 MAJ PÅ KRISTIHIMMELFÄRDSDAG EN TISDAG NÄSTA VECKA SÅ SKA JAG HOPPTÄVLA MED BALOO PÅ MIN RIDSKOLA!! ♥ 30 CM CLEAR ROUND ♥
 
Lite gamla bilder från typ 2011...
 
Fjortiz bild eller vadå? Och sen utsuddat vid munnen (skäms) :O Man gick i 4:an...
 
 
Mopsar går ju inte att motstå...
 
*host* *host* Hehe... Gam bild....
 
Haha, what? En människa bah *poff* Nu blev jag en fjording vettu. xD 
 
Vadå en varg eller? .___.
 
Bilden blev ganska fin ändå :3
 
Näha, Jag heter Malin Baryard och jag är en kopia :D
 
Okej, den här bilden var inte helt fel.
 
Nu var det sluttt. ♥
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0