Mina veckor..

Onsdag 5/6: Red i paddocken, var bajs underlag och Baloo kändes konstig... Men alla gångarter gick apbra annars. :D Galoppen gick toppen bra och traven med. Han var lite konstig när jag skulle sadla bara..
 
Torsdagen 6/6: Nationaldagen..Det var ingen ridning på ridskolan så jag sov hos Nora och då var vi på stan typ hela dan, och vi var på Bokia där det hände en grej.. Vi var på Bokia och Nora (min bästis) ville titta bland några böcker och då ser hon en person sitta på golvet och typ titta på några språkböcker, och sen kom jag med typ några hästkort och bah: -Vilken är finast? :3 Och då svarade hon på det..Sen så gick den personen som satt ner och då var det Yohio... Nora typ skrek och jag fick gå det snabbaste jag kunde efter honom, och sen så sa jag typ: -Hej, är du Yohio? Och se så stog Nora och pratade med honom. :) Så det var kul för både Norii och mig :D
 
Fredagen 7/6: Kom hem från Nora, och då drog jag till Baloo och tränade Horsemanship. Gick skiiiit bra! ♥ Jag började med några trick och kommer längre och längre i Horsemanshipen. Han är jätte diktig och jag är super stolt :* Världens finaste ponny...
 
Lördagen 8/6: Jag gjorde en film, men den dog toltalt när jag var i slutet och sen orkade jag inte göra om den. Windows movie maker suger på min laptop. Ska ladda ner Sony Vegas på våran stora dator.. :(
 
Söndagen 9/6: Red ut själv till sörnacksta gick hur bra som helst, red typ 1 och 5 min och han skötte sig super! Jag galopperade mycket och han var världens bästa verkligen! 
 
Onsdagen 12/6: Jag red i den stora paddocken, det gick super bra. Han lyssnade bra och jag tycker att han jobbade på jätte fint. Mycket gångarter..
 
 
Bild på mig och Baloo 9 maj på hopptävlingen. Snälla Olivia (oliviawallnr.horseworld.se) har tagit dom fina bilderna..
 
 
Tycker om den här bilden... :)
 
 

 


Kommentarer
Michikonåntingnorasomethingnollsmyrandjosidhsdi

YOHIO dnkskfsdhsgkfgau
Asså det där var helt asum.
hgfugshvgdsjk
Jag är uppspeedad .-.
men YOHIO

Svar: Jao :D
Alice

2013-06-16 @ 22:52:11
MICHIKO

men asså jag skrek inte ;_____;
YOHIO

2013-06-20 @ 23:23:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0