Onsdagen,Torsdagen, och Fredagen.

På onsdagen så red jag ut med mamma typ 1 timme. Det gick bra, det var en mysig tur...Vi jobbade ganska mycket med galoppen, och till en början så var han seg och tog fattningarna bra men ville inte fortsätta. Sen så blev han mer framåt och piggare. Och då finns det ett sandtag med en massa sand (ganska brantbacke) och jag brukar vanligtvis galoppera före mamma men mamma sa ingenting när hon fattde galopp för hon trodde inte att Baloo skulle orka. Så jag var inte beredd alls så Baloo tog världens bakutspark och jag var ju framåtlutande upp för backen så jag flög på halsen ur sadeln, men snabbt som ögat så rätade jag upp mig igen. Så jag fick ta ett mantag, och sen så sparka han igen men då var jag beredd i alla fall x) Baloosan är rolig han ♥♥
 
Sen på torsdagen så red jag på ridskolan, hade Daisy igen. Jag har en gång kvar på henne. Och vi hade dressyr. Det gick väldigt bra.Vi jobbade med typ en inverkansbana som vi alltid gör nuförtiden...Vi jobbade även skänkelvikningar i trav och skritt. Det gick väldigt bra, hon hade liiite svårt för höger-skänkelvikningen... Och på slutet så galopperade vi på slutet och då gick det jätte bra! I början så ville hon fatta fel hela tiden, men sen så flöt det på. Gick mycket bättre med galoppen den här veckan än vad det gjorde förr-förra veckan. Och då gick det bra också! 
 
Igår så fyllde jag år! 12 åring here I come!... Jag fikade gott och fick jätte fina presenter verkligen! ♥♥♥
 
Nu väntar jag på att titta på ESC! :D:D:D♥
 
 
Nu ska vi heja! :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0