Baloo igår..

Igår red jag ca 45 minuter.. Jag red först ut lite grann och sedan paddock. Jag jobbade med utan stigbyglar, skänkelvikningar, ryggningar, volten och lite sådant. Det gick bra. Tyckte dock att han blev lite hård i munnen vissa gånger men däremot så ställde han sig jätte fint i hörnen.. :) Jobbade lite med galoppen och traven.. Jobbade med minska-öka volt och han frustade lite men han var duktig! Sen på slutet efter jag hade galopperat några varv med stigbyglar så skulle jag ta utan, och då så bockade han och brallade. Men jag föl absolut inte av, men han passade verkligen på när jag inte hade några stigbyglar! xD Den lilla luringen.. ♥ 
 
Det här är en video när jag tränade lite aggility med min ena jack russel hund Bagsy. (Baggen) :D
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0