Ingen bloggning..

Torsdag 23/5:
Då red jag Daisy, gick jätte bra. Vi jobbade med skänkelvikningar i skritt och trav. Gick jätte bra. Fick til det super. Hon var jätte duktig, och jag kände mig också duktig.  x) Sen så jobbade vi med galoppen, gick sjukt bra.
 
Söndag 26/5 (Morsdag): Red ut för första gången helt själv på Baloo. Har tidigare bara ridit jätte korta rundor, och det gick sjukt bra! Red ca 1 timme och galopperade upp för backar och raksträckor och hoppade ett naturhinder för första gången... Han skötte sig jätte fint :) Gick så bra!
 
Onsdag 29/5 (igår): Red i paddocken gick skitdåligt. Han var jobbig och bockade och grejade, nä, motgångar måste man ha...
 
Torsdag 30/5 (idag): Hoppade på ridskolan, trodde att det var hästbyte men tydligen inte.. Och Daisy är ganska svår i hoppningen så jag fick byta med en i gruppen så jag fick rida Axion. :) Vi hoppade bana i varma paddocken. Och det gick super bra, vi hoppade ganska lågt men man skulle tänka på vägen vilket gick helt utan problem. Sen på slutet hoppade vi 60 cm 2 gånger så det var kul, eftersom jag gillar att hoppa lite högre hinder. En gång så hoppade han typ 1 meter över ett 40 hinder x) Så jag typ flög upp i luften och landade i sadeln igen. :D
 
Sry, för dålig uppdatering.. 
En bild på när min mamma rider Annique :D
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0