New in! ~Skåne resan~

Som sagt så hade vi Second-hand maraton. Vi var på Erikshjälpen, mängder med loppisar, Myrorna, Sopinsamlingen och Emmaus. Och det är super att handla på second-hand. Man gör så mycket ändå. Är ett måste :D
 
 
Först en tidning från Ica som kostade typ 40:- kr. Venneh...
 
 
Hippson Ica 69:- kr.
 
Skolavslutningsklänning Emmaus, 80:- kr.
 
Super snygg! Vart besviken på att det var medium, men sen när jag kortade upp det på minsta så passade den! :D Den kommer från ginatricot.
 
 
 
Bok, Hästfakta. Myrorna 45:- kr.
 
 
Bok Bree Tanners andra liv (ljudet av ditt hjärta roman) Sopinsamlingen 15:- kr. Det är inte som om man samlar in grejor från soptippen. Det är det verkligen inte x)
 
 
Nya Jodphurs från hästshopen på Jägersro!! Dom har jag redan använt och dom är super bra. Dom är vatten täta. :))
 
Dom kostade typ 350:- kr. Jag fick dom som tidig födelsedagspresent. Man fyller ju år 17 maj ;)
 
Till sist..
 
'
Nya ridhandskar från Horze, som inte finns i sundsvall. Assnygga matchar perfekt till mina ridbyxor. Dom kostade 129:- kr.
 
 
Dom svarta sakerna på fingrarna är till för att man ska kunna ta på touch-skärm på mobilen. :)
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0