Torsdag, Söndag och osv..

Torsdagen så var det skolavslutning och jag grät floder, seriöst. Och sen så åt vi kina mat och köpte hem bakelser från Pallas. Bästa kondiset! :) Och på kvällen var det ridning, sista gången på terminen och man fick väja häst, så då valde jag Steffi. Och det gick sådär.Man fick rida fritt bland 7 pers (Min grupp - 1) Jag red som en kratta, gick skit på volten för antingen så ville hon sakta av till trav eller bli alldeles för överställd i galoppen. Och min sits var inte fin... Det enda + var skänkelvikningarna.... No more :O
 
I söndags så red jag inte Baloo. Han hade lite fångkänning och var gallig och olik sig. Longerade 30 min. Gick sådär. Vänster varv gick bajs! Han är stel i det varvet och då så ville han aldrig gå ut. Så jag fick vifta med spöt för att få honom att flytta! Busade även lite grann. Gick en prommis på 30 min också. Gick bra.
 
Har handlat väldigt mycket på sistone. Har grejer som jag inte visat sen maj. Så fort som möjligt ska jag försöka göra en new in! :D
 
Imorn så ska jag börja packa till mitt ridläger lite smått. Eftersom jag åker till min pappa från torsdag till söndag. Och jag har inte så mycket tid på söndagen. Och verkligen inte på måndagen för då åker jag ju. 
Och sen ska Nora så fyller år idag, sova hos mig! ♥♥
 
 
Oh.. :( Den här bilden har jag stalt från min bästis ;'')
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0