LÅÅÅNG PAUS.....

Som ni sett så har inte bloggen uppdaterats nånting.. Inte bra. 3 veckor har gått.  Hur ska jag komma ihåg allt? I alla fall så har jag inte haft tid. Dagarna har bara gått åt och att göra läxor, jogga, gå ut med hundarna, rida, och finnas. Dom små stunderna har jag bara vilat av orkesbrist nästan xD Jag ahr gjort en massa grejor inom ridning men jag kommer ju inte ihåg men för 2 veckor sen på en söndag så ramlade jag av Baloo. :O Nämen, jag har inte trott att jag ska ramla av i och med att jag blivit så sadelfast. Jag garvade enormt efter alltså. Men jag skulle galoppera upp för en backe och hade inget spö i handen så han var super seg och jag fick driva på som sjutton, och då vart jag väldigt framåtlutande och i samband med det så fick jag ingen balans och det krävdes altså inte så mycket. Så han hoppade åt sidan för att han blev rädd. :D
 
Och igår så hade vi olika uppfattningar om vad galopp betydde och för Baloo så betydde det ''bocka, bocka, bocka, tvärstanna. Va? Nämen ville du att jag ska galoppera bra och fint, Nähedu! Jag vill busa!'' Hahah (': Han var urjobbig att få han att sluta bocka och fåna sig. :3 Men det gick tillslut så att säga. 
 
Men jag har sovit hos kompisar och haft jätte kul också!
 
Men nu lovar jag att blogga igen! ♥♥♥
 
 
 
 
Lite fina bilder sen i skåne på mig och min bror. Hehe...
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0