Heej!

Jag är hos min pappa just nu och jag har varit här från onsdagen och ska hem imorn (söndag). Vi har varit på trav, cyklat, åkt motorcykel, cyklat, jag har ridit en shettis, och vi har ätit god mat. Och jag har även med mig Baggen.
 
I onsdags så red jag inte för Baloo var typ halt. Nej, men han kändes jätte konstig att rida! D:
 
I onsdags så fick jag en ny mobil, iPhone 4 en viting. Blev fett glad! :D

Och jag har bestämt mig för att sluta blogga.....
 
Nää, förlåt nu var jag hemsk. Men jag har faktiskt bestämt mig för att blogga på horseworld ;)☻
 
Ni måste ju ha märkt hur konstig bloggning det varit? Inte sugen alls, och den har varit sämst. Och nu när jag fått en iphone så kan jag blogga med mobilen, och blogg.se appen krånglar så det är lika bra att testa. Och jag kommer inte ta bort bloggen. Så skulle det inte vara så bra så kan man ju alltid byta ;)
 
Förlåt för ett konstigt inlägg. Men jag börjar på horseworld nu! (www.aliceogren.horseworld.se)
 
Puss på er, haft en bra stund här! :*:*
 
OBS! kommer skriva mer om dagarna osv... PÅ andra bloggen!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0