Fredagen efter hopptävlingen..

Jo, jag har ju inte sagt allt jag gjort så jag tänkte det..På fredagen så var jag ute och promenerade med Baloo för att han står ju i fång-hagen, så då är det ju bra att han inte bara får stå. Jag var ute och gick i ca 50 min-1 tim. Det gick väldigt bra men vissa gånger så frös han fast i marken och ville inte gå alls. Så jag fick bryta av en kvist och picka på honom.. xD Han var pigg men väldigt duktig. :)
 
På söndagen så red jag och mamma ut ca 2 timmar. Vi red ända till E14 nära birsta. Skit långt ju! O.o Och han var ganska tittig för bara för att Annique fjantade lite grann ville han absolut göra likadant. :3 Men det var en otroligt långbacke som vi tog en galopp över hela, och han blev jätte trött. Och han höll verkligen ett super snabbt tempo, så jag blev stolt över min fina kille ♥ Och jag galopperade även väldigt mycket i övrigt. Han bev lite svettig. :)<3 Och han bev lite busig på hemvägen, men han skötta sig ändå hela turen. TOPPEN! ♣♥
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0