Skåne resan.

Hej! I måndags så åkte vi tog från halv 6 till 2 typ. Vi hade ett byte i sthlm. Sen när vi kom så packade vi mest upp. Men för er som inte vet så har jag varit med min bror, moster och familjen som min moster bor med. Vi har haft det jätte mysigt! :) <3 På Onsdagen så var vi på löp. Min kosters galoppör Wood Wolf (Vargen) skulle tävla. Han hade inte tävlat på typ 1 år så han var hetsig. Och han började svettas igenom så det var inte alls bra. Men han kom 4 :) Sen så har jag nördat ett spel som heter typ PvZ och det var ett zombie spel på deras iPad. Super kul! :'3 Och samtidigt som vi var på Jägerso så fanns det en ''hästshop'' Och då köpte jag en grej. Kommer visa på min new in. Sen torsdagen och fredagen så hade vi second-hand maraton! <': Och på lördagen kl 11 typ så for vi med tåget hem. Det var jätte roliga dagar verkligen och jag vill åka tillbaks till och med. Men jag har det bra här med mina hästar. ♥
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0