Baloo idag..

Idag så red jag och mamma runt sörnacksta, vi kunde inte rida runt trav banan för det var typ 70 cm snö där. (Vi vart varnade av en kille) Vi hade tänkt att gå runt ändå bara för att Baloo och Annique kunde få jobba lite men det gick inte. Vi jobbade mest med skritten och traven. Vi skulle ta gångvägen hem där det kör massor med bilar, och det var inga problem alls! :3 Han vill gärna börja tokspringa men han sakta sedan av. Tog lite galopp på några sträckor och han jobbade fint under sig. Fast på hemvägen så tog han för givet att vi skulle galoppera så då valde jag att skritta. ♥ När jag kom till han i hagen så hade han ett jack på mulen så jag började nästan gråta. Men mamma sa att det var lungt för det hade redan börjat läka. :) 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0