Dagarna...

I Torsdags så red jag ju på ridskolan, det gick sådär.. Red på Flingan, hon är ganska lat. Och vi hade hoppning. I början gick det bra. Vi hoppade 3 kombonation och körde sen en inverkansbana med ett hinder i mitten. Jag fick henne i ett bra tempo i galoppen tillslut för i början av passet struntade hon i mina skänklar och tvärstannade. Sen så vart min sits helt fel när jag hoppade för hon kom fel på hindrerna, för Therese tyckte jag höll i henne för mycket. Men de är en träningssak helt enkelt. :) Och jag stannade till 9 med Nora och Hanne. Våran kväll kort fattat: Ånglok, panpizza, jordglob *asg*, Gustav och Lisa, och Robert och Magnus Och massa mer. Vi hade väldigt roligt och i och med att jag kom hem så sent så fick jag först gå ut med mina hundar och sen duscha så det fanns ingen tid till att uppdatera. Och sen igår så sov Nora hos mig. Vi filmade mycket och skrattade hela kvällen. Jag fick ett alterego som heter Stefan (Stefano) Som har pottfrilla. Och jag stog och snurrade ''stilluett' med en kudde som jag kastade på Nora och ja... xD♥ Sen idag så åkte Nora hem vid 12 :( Men innan det så stekte vi ägg och typ pratade. ^^ Och jag ahr inte gjort super mycket idag, gått ut med hundarna, kollat på film, ätit godis och kollat på Mello. .  .
                                                                                                                                           
                     L
I morn så ska jag till B ♥ Tar med kameran, är fulladdad så bilder hoppas jag på!
 

 
 
 


Kommentarer
Nolls

STILUETT!!!!!!!!(discus)
Jordglob. Fan vad het han va. Han ska jag gifta mig med.

Svar: Haha! Jag hänka på! Han var så sexig asså. xD<3
Alice

2013-02-18 @ 19:25:27
URL: http://nolls.devote.se
Nolls

vavavavavavavavava? Försöker du SNO min blivande man? ;ooooo xD <333

Svar: Jajemen C; Snart e han min!! xD <3 <3
Alice

2013-02-19 @ 18:35:07
URL: http://nolls.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0