Finisen ♥

Idag så red jag i paddock med mammiii. :) Jag jobbade mycket med övergångar att från halt att komma igång i trav m.m... Och det lyssnade han bra på, han var framåt för skänkeln och var framåt. Jobbade även ganska mycket galopp.Haha, han busa lite efter ett tag med han lyssnade på en gång. Jag gjorde en övning genom att det skulle vara kort trav på kortsidorna och galopp på långsidorna. Sen körde jag även med galopp i snett i genom. Jag avrt förvånad att det gick så bra. <: ♥ Lill bubben klarar allt vettu. :3 Jag fick tyvärr inga kort (flåt för det...) Men på tisdag så hoppas jag att vädret är med mig, för då står det hoppning på schemat. ;) <3
 
Fick en bild........ Inte så bra....... 
 
 
Kommer även bilder på Minna imorn <3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0