Ridningen idag ♥

Idag så red jag ju Baloo, och mamma hade ridit före så jag red när hon gick med pappa och hundarna. Jag red i cirka 1 timme. Jobbade mycket galopp idag.. Först från början så vart det lite bakutsparkar lite då och då. ^^ Och han vart ganska stark så jag inte fick fatt i honom. Det var på hemvägen och det blev bara att jag satt och tog i honom. Och inte tog huvudet till knät. Men sen efter några meter så ville han sakta ner. Jobbade mycket galopp för uppförsbackar, han fick verkligen jobba i den plumsande snön. Gick toppen! Han kämpade verkligen upp för dom långa backarna. (': Dock så när jag kom till stallet så var han lös i magen och hade typ kletet in sig i det. :/ Lill bubben :(
 
Min bebiii :* ♥
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0