Ridningen igår.

Det gick bra från början. Jag värmde upp i paddocken. Sen så skulle jag lägga ner kameran på en pall, och jag det var då han började gå. Och jag höll ju på att tappa kameran för jag höll ju tyglarna i en hand, och då tyckte han välld et var ovant och ville prova mig så jag satt bara och drog i honom. Och jag försökte med många saker men han lyssande aldrig, så till slut så fick jag verkligen ta tag i honom, men han fortsatte gå. Han hoppade upp i en snö driva m.m Och sen gjorde han det igen och snurrade runt med mig och drog ner skallen i snön och ja. Det blev kaos! Och jag hoppade av bara för att kolla att han inte fick ont i munnen bara för jag bryr mig så mycket om honom. Och jag gjorde det för jag fick en klump i magen och dåligt samvete i fall det hade gjort ont på honom. Nästa gång hoppas jag det går bättre. Tog lite galopp på slutet. Jobbade på bra då.
 
Man måste ju ha motgångar! <3  
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0