Baloo igår. :*

Asså, det var typ det bästa ridpasset på länge. Jag red i paddocken själv och jobbade väldigt mycket galopp. Hela passet så red jag utan stigbyglar. Han skötte sig såååå bra! Jag jobbade med galoppen på volter och hur många varv som helst på spåren. Var riktigt nöjd med honom. Och så fort han bröt av så tog han fattningen direkt. Toppen verkligen! Red i 50 minuter. Det var så gulligt för när vi bara skulle trava lite och sen skritta och ge långa tyglar så han bah: Neeiigh, vill galoppera mer! :3 Så det var kul ♥ Sen var han jätte mysig och ville pussas hea tiden <:
 
Tricktränade lite också, det går framåt med ''kram''. :D
 
 
Baloo är så sjukt söt efter han har druckit vatten asså. (': Fick det äntligen på kort! ♥
 
 
Det här var för typ nån vecka sen när jag jobbade han lite svettig. :)
 
Älskar verkligen den här pluppen asså.. :* ♥♥♥♥
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0