Drar till Baloo om en stund.. :3

Får se vad vi gör idag.. Antingen så jobbar vi i paddocken eller rider ut. Annique har ju ett varigt sår så vi ska se hur det ser ut. Längtar efter mys Baloo... ♥  Om vi rider i paddocken så ska jag ta med mig ett spö, får se vad han gör ; ) Det har varit många gånger nu att han inte riktigt går i gång på mina skänklar när amn fattar i paddocken, vet inte  om det är så att han tycker det är tråkigt men aja... Kommer såklart bara använda det när det behövs. Hoppas på en bra dag i alla fall. Igår gjorde jag engelska läxan och matten så det är skönt.. Så behöver bara träna på teman. Ska se på ponnyakuten ikväll! :D ♥
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0