Hemma igen.

Detta skrev jag i torsdags men det publicerades inte...
I tisdags så var jag ju snorig, och tror ni inte att jag fick feber också? Mådde jätte dåligt och låg och gnällde som jag alltid gör när jag blir sjuk. Jag tycker så synd om mig själv verkligen. Sån är jag.. :3 Och sen senare på dagen så kom min bror och vi åkte till en kiosk ca 12. Och jag åt strips och det kändes så lyxigt att sitta och äta pommes samtidigt som min klass äter lunch. :D Han sov här till Onsdag. Och jag fortsatte vara sjuk dock hade jag en helt feberfri dag! Så det var bra.. Dock så fick jag varken rida Baloo eller åka till stallet. De sög :( Sen idag blev jag helt frisk, men gick ändå inte i skolan för jag var ganska snorig på morgonen men sen gick det över. Och jag red även idag på ridskolan. Gick super! Red Torsten och vi jobbade på volterna mycket med galoppen. Att hästen man red skulle ta galoppfattningarna direkt och skulle sakta av till skritt sen när man bad den på en gång. Gick jätte bra. Fick stundtals gånger med perfekta fattningar, ibland blev han lite sen och ville gå i fel galopp men annars toppen! Var inget speciellt ridpass.
 
Nu är världens bästa Hannah hemma hos mig och ska sova över! Skit kul ♥ Och hon kom vid 8 tiden, hon ska vara med och kolla på när jag hopptävlar imorn. Film kommer! Ska ladda kameran :3
 
Detta skrev i torsdags.. Men det publicerades inte!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0