Jahapp, då vare måndag!

Typ den sämsta måndagen ever. Om man kortfattar den lite...
Igår hade jag jätte ont i halsen, kunde inte sova pågrund av det. Jag gick upp halv ett på natten av att jag fick ta med mig ett paket med strepsils upp. Vaknade nästa morgon, jätte trött. Hade lika ont i halsen fast lite värre. Jag gick ner och diskuterade med min mamma om jag skulle åka till skolan eller inte. För man ska ju verkligen inte anstränga sig när man har halsont. Men det blev skola ändå. Jag var lite nedstämd i skolan bla bla.. Och paketet med strepsils hjälpte inte. Så jag ringde min mamma så fick hon hämta mig 10.20. Och samtidigt så skulle jag hinna göra ett engelska läxförhör, som är så klantig att man glömmer ta hem gloserna och bara pluggar på med stycket som man skulle läsa. Och jag som alltid brukar få alla rätt fick 2 fel. Och jag som lovar mig själv att jag ska sköta skolan om jag ska rida. Så nu har jag suttit här hemma och deppat ner mig och är besviken på mig själv. Jag är så dålig.. aja, nog om det. Och nu har jag fått tagit alvedon och halsen har blivit lite bättre men däremot har jag blivit snorig. Skit också! :( Men alltså världens sämsta måndag. Och bir jag sjuk nu så kommer jag mörda mitt immunsystem bokstavligen. D: För jag får inte missa hopptävling nu på fredag, och jag vill till Skåne!!!!! ♥
 
En nyhet är att min bror kommer imorn och skka sova här över natten. Kul! :D
 
Förlåt, om jag har spridit en massa negativ energi, men mår man lite dåligt så gör man. Nä nu så ska jag lyfta på rumpen och göra något vettigt. Städa rummet! 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0