Jätte mysig tur.

Vi red ca 1 och en halv timme. Baloo blev jätte svettig! Vi red runt på olika ställen och det blev som en liten långritt.Jag jobbade väldigt mycket med både traven och galoppen. Han var jätte duktig och var mjuk och framåt. Han var lite piggelin (': Dock så var han ganska tittig, han hoppade upp i luften och så men det var nog för att vi red  lite på gångvägen och där är det jätte mycket bilar. Och sen så skulle han busa när vi skulle snabba oss över vägen. Hmm.... Det passar inte att busa när det är en massa bilar Baloo... xD♥ Har haft en bra dag idag. :3
 
Det dåliga var att när vi skulle hämta hästarna (jag och min mamma) så finns det ju en häst som heter Mysan som är väldigt aggressiv och gör allt möjligt. Sparkar, bits och attackerar. Och hon har attackerat en tjej i stallet flera gånger så man har fått passa sig för henne i hagen. Men i alla fall då så när jag gick ur hagen med Baloo så attackerar Mysan mot Annique och då hoppade hon såklart upp i luften och då kom hon på mamma. Så hon blev broddtrampad.... Inte kul! D: Och Mysan får värsta utfallen så jag kommer inte få gå själv i hagen längre för det kan finnas risk att hon inte känner samma respekt mot mig så hon kanske springer över mig eller något. Ojoj.. Drama.. ! :/
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0