Min måndag....

Idag så har vi varit i stan lite....Och först så var i typ ett gammalt hus där dom hade aktiviteter, luffarslöjd och akrylmålning. Jag målade en enhörning. :3 Och det var en massa barn så då hade nån kladdat på stolen med grönfärg och då satte jag mig där såklart.... Jag såg det ju inte men märkte det sen. Men som tur så gick allt bort :) Sen tittade vi lite i klädaffärer m.m Och föressten så var jag på dollarstore i lördags.. :D Köpte ett par strumpor, en present till en kompis och godis. (Intressant, jag vet.) Och sen har jag bara myst idag.. Tittat på djurakuten, och familjen annorlunda. Och föressten så har jag mejlat lite hit och dit med min ridlärare och jag sska rida privatlektion på fredag! Yey! :D
 
Min vecka:
 
Tisdag 5/3 Är hos pappa, vet inte vad vi ska hitta på.. 
 
Onsdag 6/3 Är hos pappa...
 
Torsdag 7/3 Kommer hem, ska kanske rida Baloo och sen rida på ridskolan.
 
Fredag 8/3 Rida privatlektion på Lorrimar :)
 
Lördag 9/3 Vet inte, inget planerat.
 
Söndag 10/3 BALOO <3
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0