Ridlektionen igår.

Igår så red ju jag Torsten och det gick väldigt bra. Vi hade hoppning och vi hoppade 5:on halva.. Och det var ett litet kryss på ca 30 cm och sen så det andra hindret efter dom höjt som högst så låg det på ca 70 cm. Det gick som sagt jätte bra. Man skulle komma i trav och sen efter första så skulle man fatta galopp. Han var ganska pigg men han hoppade super fint verkligen! Däremot så ramlade min kompis av. Inte ku!! :'( Men nog om det :3 En nyhet sen igår...
 
Jag ska hopptävla på Alfons 29 mars och hoppa 60 cm. Ska bli jätte kul verkligen! ♥ Det är en ideal tävling så jag ska tävla för att vinna. :)
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Nolls

Det är väl Lorrimar och det är väl 29 mars?

Svar: Hahahha! Jag menar mars x'D Jag bytte till Alfons. :)
Alice

2013-03-15 @ 20:53:18
URL: http://nolls.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0