Ridningen i söndags..

Jag red ju med mamma i paddocken i 1 timme. Han var liite seg men annars jobbade han på super fint. Kommer börja använda spö ite smått för det har jag aldrig gjort på honom, men jag vill inte vara för hård.. Så jag kommer vara väldigt försiktig. ♥ Och dagen innan var jag med Hannah och vi hade kul, sen idag var jag med Hanne och vi hade också jätte roligt. Vi var ute och hoppade i snön och pratade men även spelade slenderman.........HAHAHA, Hannes lillebror var på träning och då låg ipaden framme så vi kunde inte motstå. :''3 Vi vart skiträdda! Och på slutet låg vi med huvudet i kuddarna och vågade inte ens styra in i skogen. x'D♥ A good day! :D 
 
 
Lurven :* ♥♥♥♥
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0