Ridningen i torsdags! :)

Jo, jag red ju på ridskolan då. Jag skule ha haft Flingan men Therese var snäll och lät mig och Elise byta. Så jag fick Lorrimar :3 Det gick jätte bra! Vi jobbade mest med att vi skulle minska och öka volten och få en fin sits. Jag var i C volten och den andra gruppen i A. Lorrimar var inte ett dugg het så han blev jätte mjuk och jag fick han jätte fint i formen i båda traven och galoppen. Han var så otroligt mjuk och jag tycke jag hittade en bra ridstil på honom. Och nån hade satt den där remmen runt mulen (Achenträns) för löst så jag red utan. :) Och det jag blev mest nöjd med var att jag fick han i sån fin form på volt liksom! Therese öste beröm så det var kul! ♥ 
 
 
Lorrimar
 
Det här är Lorrimar, kanske min nya favvo på ridskolan? Han kommer aldrig toppa min Baloosan ♥♥
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0