tisdagen till idag.

 Som sagt har jag ju haft bloggpaus men nu kommer bloggandet igång igen. Kan ju börja från tisdagen.
 
Tisdag: Jag var med Hanne och Nora. Vi fixade med hästarna och spelade slenderman, vi hade super kul!
 
Onsdag: Jag red på Baloo, gick super! Jag red ca 1 timme och jobbade med mycket galopp. Höll i ett spö men behövde bara små dutta med det typ 2 gånger. Han var sjukt duktig. Jobbade mycket galopp utan stigbyglar och fick han i galopp ca 3 varv. Super!! ♥
 
Torsdag: Jag red på ridskolan. Vi red barbacka, hade Torsten. Han är väldigt skumpig men det gick gallant ändå. Bara man höll ett sakta och bra tempo så kunde man sitta jätte bra. Vi red lätt, och det gick super det med. Och vi tog inge galopp och det blev jag först lite besviken på för det gör jag typ alltid när jag rider barbacka. Men det var för att vi hela tiden jobbade med öppna. :)
 
Fredag: Sov hos Norisen. Vi skulle ha suttit uppe hela natten och tittat på film men jag gick och la mig efter vi hade ätit mat. Hmm... Så trött var jag xD
 
Lördag: Var hemma och var med på Earth our. Jag och mamma satt och spela spel :3
 
Söndag (idag): Rida Baloosien, vet inte vad vi ska hitta på idag faktiskt.. Sen ska jag göra läxor. Matten och teman behöver jag inte göra utan engeskan ska jag läsa och det tar typ 5 min. Och efter det ska jag typ ut och springa lite. Ska ju försöka jogga minst 1 gång i veckan.
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0